TomTom ma duże problemy techniczne związane z realizacją gwarancji najnowszych map poprzez TomTom HOME, dlatego aby skorzystać z gwarancji należy skontaktować się obsługą techniczną, najlepiej telefonicznie pod numerem (022) 34-91-598, w godzinach od 09:00 do 16:00 (od poniedziałku do piątku).
Aby otrzymać aktualizację niezbędne będzie przesłanie dowodu zakupu urządzenia (np. skanu w formie elektronicznej) oraz przekazanie informacji takich jak:
- numer seryjny urządzenia
- kod urządzenia
- wersje mapy zainstalowanej w urządzeniu.
Przyznane nowe mapy pobiera się poprzez internet przy użyciu aplikacji TomTom HOME.
Przydatne informacje na temat nawigacji satelitarnej TomTom (ONE, VIA, LIVE) i Naviexpert
środa, 14 maja 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Archiwum bloga
MyTomTom
kontakt/uwagi: m6j@wp.pl
TomTom ONE Regional, TomTom ONE XL, TomTom GO 510, TomTom GO 710,TomTom GO 910,TomTom GO 720,TomTom GO 920, TomTom GO 730 Traffic, TomTom GO 930 Traffic, TomTom NAVIGATOR 6, TeleAtlas MultiNet, Map Share, IQ Route, Fotoradary, TomTom HOME, POI, UM, QuickGPSfix
TomTom ONE Regional, TomTom ONE XL, TomTom GO 510, TomTom GO 710,TomTom GO 910,TomTom GO 720,TomTom GO 920, TomTom GO 730 Traffic, TomTom GO 930 Traffic, TomTom NAVIGATOR 6, TeleAtlas MultiNet, Map Share, IQ Route, Fotoradary, TomTom HOME, POI, UM, QuickGPSfix
2 komentarze:
Teraz dziala juz ale idzie to sciaganie jak krew z nosa...3h szacowane pobranie nowych map przy 1.5mb laczu ?
A u mnie GNM/LMG nie działa. Zobaczymy co na to polski support w poniedziałek... bo mailowy support via strona WWW TomTom'a wykrzacza się przy próbie wysłania jakiegokolwiek zapytania... :(
Prześlij komentarz